BOCIANY (STORKS)

Bociany
Storks

W miniony piątek (26.02.2016) w drodze do Nowego Sącza, jadąc przez miejscowość Czchów, zauważyłem dwa bociany. Wyglądały na mocno zmarznięte i zmęczone. Podszedłem do nich dość blisko i nie specjalnie podrywały się do ucieczki. Więc spokojnie zmieniłem obiektyw w aparacie i zrobiłem kilka zdjęć. Nie podchodziłem już bliżej, żeby ich nie stresować.
Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie widziałem bocianów w Polsce pod koniec lutego, ale mam nadzieję że ich wcześniejszy przylot jest zwiastunem nadchodzącej wiosny :)

Last Friday (02/26/2016) on the way to Nowy Sacz, driving through the village Czchów, I noticed two storks. They looked hard frozen and tired. I went up to them quite close and not specifically podrywały to escape. So quietly I changed the lens on the camera and took some pictures. I did not approach closer to that they do not stress.
I must admit that I've never seen storks in Poland at the end of February, but I hope that their earlier arrival is a harbinger of the coming spring :) )









No comments:

Photos by Tomasz Zając. Powered by Blogger.